06209642062 FIGYELEM__ÁR__változás__történt__a__frissítés_folyamatban

RSI EVO Tárolódoboz kihúzható fiókkal Jeep Gladiátor JT 2019 után

415.000Ft

RSI EVO ADVENTURE tároló doboz, megrendelésre visszaigazolás alapján szállítva

Engedélyezett utánrendelésre

Cikkszám: 4x46-SA050613 Kategória:

Leírás

Súly: kb 44 kg

Fiókonkénti teherbírás: max. 10 kg
A 6-SA0901 összerakható asztallal együtt is használható
A kiváló minőségű anyagokból készült RSI Smartcap oldalsó tárolódobozok rendkívül robusztusak és tartósak. Úgy tervezték, hogy ellenálljanak a különféle alkalmazások követelményeinek, legyen szó napi használatról a mindennapi munkában vagy kalandos tereptúrákról.
Az RSI oldalsó tárolódobozai két változatban érhetők el: egy Molle rendszerű változatban, amelyet üresen szállítanak, ideális azok számára, akik egyénileg szeretnék rendszerezni a felszereléseiket, és egy másik változatban, kis fiókokkal, amelyek lehetővé teszik a kisebb tárgyak szervezett tárolását.
Praktikus kiegészítői a keménytetőnek, optimális tárhelyet és rendszerezést kínálnak. Ezeket a tárolódobozokat kifejezetten úgy tervezték, hogy hatékonyan használják ki a rakodóterületet, miközben lehetővé teszik a felszerelések rendezett tárolását.

Figyelem! Minden RSI EVO keménytetőt készletben szállítanak, és a beszerelés előtt össze kell szerelni! Ehhez különböző szerszámok és segédeszközök (pl. szupergyanta és szilikon stb.) szükségesek. Mindig javasoljuk, hogy az összeszerelést és a beszerelést szakszervizben végeztesse el. A gyártó a fejlesztés során nem veszi figyelembe a rakodótéren vagy a rakodótérben lévő tartozékokat! Még az olyan eredeti tartozékokat sem, mint a rögzítősínek, a stílusrudak vagy a rakodótérvédelem! Ezeket a tartozékokat a keménytető felszerelése előtt el kell távolítani, és a továbbiakban nem használhatók. Idöjárásállósag: Mivel egyetlen pick-up rakodótér sem 100%-ban vízálló, az RSI nem veszi figyelembe ezt a követelményt a tervezés során. Az RSI keménytetők több elemből állnak, amelyek különböző csatlakozási pontokon szivároghatnak. A tolóablakokat és azok tömítéseit szintén nem az európai időjárási és hőmérsékleti viszonyokra tervezték.