Leírás
Növelje a vezetési kényelmet a TeraFlex segítségével
Szerezzen nagyobb irányítást a felfüggesztés beállítása felett a Falcon SP2 3.5 aDAPT Piggyback Shocks segítségével! A 8 pozíciós tárcsa mellett ezek a lengéscsillapítók programozhatók úgy, hogy a terepviszonyoktól függően automatikusan átváltsanak lágyról a kézzel előre kiválasztott erős beállításra. Ezek a Jeep-specifikus lengéscsillapítók megnövelt stabilitást, jobb menetminőséget és kényelmet biztosítanak a mindennapi vezetésnél, valamint versenyek által ihletett teljesítményt, kezelhetőséget és stabilitást a terepjáró szerelvényeknél.
Felfüggesztés beállítása
Az aDAPT vezérlőmodul 3 állású fülkébe épített kapcsolója lágy, szilárd és automatikus beállításokat tartalmaz. A modul rendelkezik egy dedikált Falcon alkalmazással is, amely lehetővé teszi a meglévő útviszonyoknak ideálisan előre programozott beállítások használatát. Egyedülálló SP2 Mode Adjust funkciónk beállítja a tömörítést és a visszapattanást a lágy vagy a teljesítmény beállításokhoz.
A módok specifikációi:
A Soft / Cold ajánlott egyenetlen utakhoz/ösvényekhez, beágyazott sziklákhoz, dilatációs hézagokhoz és/vagy téli hőmérsékletekhez
A maximális autópályás és/vagy terepes kezelhetőség, stabilitás és irányíthatóság érdekében javasolt teljesítménybeállítás minimális fejdobással
Az aDAPT e-Adjust specifikációi:
Az SP2 3.5 aDAPT e-Adjust Piggyback Shocks sokféle állíthatóságot kínál az adott terephez és/vagy kezelési jellemzőkhöz
Az automatikus beállításban az aDAPT vezérlőmodul automatikusan átvált lágyról egy kézzel előre kiválasztott Firm beállításra a vezető által választható minimális „G” küszöb alapján.
A kívánt Firm beállítás manuálisan vezérelhető a 8 állású tárcsával
Az aDAPT vezérlőmodul beállítási paraméterei: előremeneti gyorsulás, oldalirányú gyorsulás, fékezés
A 3 állású fülke kapcsoló beállításai a következők: Soft, Firm, Auto
Manuálisan is állítható lágyról előre beállított Firm beállításra
A Falcon App használatával több előre beállított beállítás hozható létre és használható különböző vezetési körülményekhez
Az SP2 Mode Adjust beállítja a tömörítést és a visszapattanást a lágy vagy a teljesítmény beállításokhoz
Szemüveg:
Gyorsbeállító gomb 3 alaphelyzettel: lágy, automatikus, kemény
Az SP2 mód a lengéscsillapítók beállítása lágy és teljesítmény móddal
A Soft egyenetlen utakhoz/ösvényekhez, beágyazott sziklákhoz, dilatációs hézagokhoz és/vagy téli hőmérsékletekhez ajánlott
A maximális autópályás és/vagy terepes kezelhetőség, stabilitás és irányíthatóság érdekében javasolt teljesítménybeállítás minimális fejdobással
Sarokspecifikus lengéscsillapító verseny-ihlette teljesítménnyel
Kisebb gomb a 8 pozíciós további keménységi skálához a “Firm” módban
Levegőbeállító kapcsoló 2 kompressziós beállítással a nagy csillapítási beállításokhoz
A Piggyback folyadékcsatorna kialakítása 6-szor több olajat bocsát ki, mint a szűkítő tartálytömlő
Növeli a jármű stabilitását
A 2,25 hüvelykes lökhárítótest optimális teljesítményt biztosít
6061-T6 alumíniumötvözetből készült lengéscsillapító test kiváló hőelvezetést biztosít
Az elülső lengéscsillapító egyedi háttámla kialakítású, vízszintes tartállyal, hogy növelje a távolságot a nagy abroncsok számára
3/4” tengely a tengely kihajlása megakadályozására
Az indukciósan edzett krómozott tengely ellenáll a kőzetkárosodásnak és a korróziónak
Olaj – A gázleválasztó megakadályozza a kavitációt
1 részes teflon dugattyú
Red Line teljes szintetikus sokkolaj magas viszkozitási indexszel, minden hőmérsékleten használható
A szintetikus formula speciális kopásgátlót és kenést is tartalmaz
1000 órás sópermetű korrózióállósági teszt minden hardveren
A dobozban:
(4) Lengéscsillapító Falcon SP2 3.5 aDapt e-Adjust Piggyback
aDAPT vezérlőmodul
(2) Hátsó napvédő
Hardver
Megjegyzések:
NEM illik a Mojave verziókhoz
Alkalmas benzin- és dízelmotorokhoz
Szükség lehet bump stop strike pad hosszabbító készletre
Az ütközési ütközők konfigurációja a lengéscsillapító összecsukott hosszától, a gumiabroncs méretétől és a sárvédőktől függően változik
Értékelések
Még nincsenek értékelések.